سالنامه اکسیر تولید کننده انواع سررسید

مجهز به کارگاه چاپ و صحافی

سالنامه اکسیر تولید کننده انواع سررسید

مجهز به کارگاه چاپ و صحافی

پیامک تبریک روز مادر – روز پدر

اس ام اس ( پیامک )تبریک روز مادر و پدر


 * * * * * * * * *اس ام اس روز مادر* * * * * * * *

تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش
که مهریش تا ابد در دلم جای دارد
تو بهترین گل ، میان شهر گلهایی
تو رنک آفتابی ، شب که می رسد
مسل ستاره گوییا مهتابی ، مادر خوبم
روزت مبارک

* * * * * * * * *پیامک روز زن * * * * * * * *

زیباترین کلمه برلب های شریت کلمه«مادر» وزیبا ترین آوا،
آوای«مادرم» است.این کلمه آکنده از عشق و امید است،
کلمه شیرین و مهر انگیز که از اعماق قلب بر می خیزد
وزیبائی است.مادر همه چیز ماست
مادر آن روح جاودانی است که
لبریز از عشق و
زیبائی است

 * * * * * * * * *اس ام اس روز پدر* * * * * * * *

پدر عزیزم
از تو آموختم چگونه سبکبال زندگی کنم تا هجرتم نیز سبکبال باشد
این بالهای پرواز قناعت و امید و عشق را تو به من بخشیدی

روز پدر مبارک

* * * * * * * * *پیامک روز مرد * * * * * * * *

ای تمام زندگی و هستی ام، عشق را با تو تجربه کردم

و بدان مروارید زیبای عشقت همیشه در صدف سرخ قلبم جای دارد.

بهترینم، به پای همه خوبیهایت برایت خوب بودن، خوب ماندن و خوب دیدن را آرزو می کنم. ر

وز مرد را به تو عزیزترینم تبریک می گویم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.