سالنامه اکسیر تولید کننده انواع سررسید

مجهز به کارگاه چاپ و صحافی

سالنامه اکسیر تولید کننده انواع سررسید

مجهز به کارگاه چاپ و صحافی

پیامک عید فطر

* * * * * * * * *پیامک عید سعید فطر * * * * * * * *

همیشه وقتی مهمونی ها تموم میشه، حس غریبی دارم…

چه برسه به این دفعه که مهمونی خدا داره تموم میشه…

خدایا خیلی سعی کردم قدر این مهمونی رو بدونم ولی بازم احساس می کنم نتونستم…

یعنی سال بعد هم ما رو دعوت می کنی؟

* * * * * * * * *پیامک عید سعید فطر * * * * * * * *

خدایا

این همه روزه بگیریم, گشنگی بکشیم, آخرشم پول بدیم تا قبول شه !؟

آخه این چه مهمونی بود !؟

عید فطر مبارک !

* * * * * * * * *پیامک عید سعید فطر * * * * * * * *

خداحافظ ای ماه غفران و رحمت
خداحافظ ای ماه عشق و عبادت
خداحافظ ای ماه نزدیکی بر آرزوها
خداحافظ ای ماه مهمانی حق تعالی
خداحافظ ای دوریت سخت و جانکاه
خداحافظ ای بهترین ماه الله

* * * * * * * * *پیامک عید سعید فطر* * * * * * * *

همیشه وقتی مهمونی ها تموم میشه، حس غریبی دارم…

چه برسه به این دفعه که مهمونی خدا داره تموم میشه…

خدایا خیلی سعی کردم قدر این مهمونی رو بدونم ولی بازم احساس می کنم نتونستم…

یعنی سال بعد هم ما رو دعوت می کنی؟

* * * * * * * * *اس ام اس عید سعید فطر* * * * * * * *

عید سعید فطر و پایان ماه صیام

بخواهیم از خدای ذو الجلال و الکرام

که تا سال آینده، صفا و پاکی دل

حفظ بشه و نباشیم از انسانهای غافل

* * * * * * * * *پیامک  عید سعید فطر* * * * * * * *

خداحافظ ماه پروردگار الرحمن الراحمین
خداحافظ ماه لحظه های افطار و سحر
خداحافظ ماه نعمت و رحمت و برکت
خداحافظ ماه شب های نورانی قدر . . .
عید اولیاءالله مبارک.

* * * * * * * * *پیامک  عید سعید فطر* * * * * * * *

عید است و دلم خانه ویرانه، بیا
این خانه تکاندیم ز بیگانه، بیا
یک ماه تمام مهیمانت بودیم
یک روز به مهمانی این خانه بیا
عید سعید فطر مبارک
یا مهدی

* * * * * * * * *اس ام اس عید سعید فطر* * * * * * * *

رسیده عیدصیام ونیامدی آقا

جهان نموده قیام ونیامدی آقا

دمی بیاونظرکن ،که دشمنت امروز

شکسته تیغ ونیام ونیامدی آقا

چگونه ازتوبگویم که این -نفس-گویی

شررگرفت خیام ونیامدی آقا

عید سعید فطر مبارک باد!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.