سالنامه اکسیر تولید کننده انواع سررسید

مجهز به کارگاه چاپ و صحافی

سالنامه اکسیر تولید کننده انواع سررسید

مجهز به کارگاه چاپ و صحافی

نکاتی برای تولید سررسید

نکات بسیار مهم برای تولید سررسید :

1/ برای چاپ جلد سلفون حتما از کاغذ گلاسه هایی با گراماژ بالا و حداقل 135 گرمی استفاده کنید تا در حین جلد سازی پاره نشود .

2/ لت های که به سررسیدها اضافه می شوند اگر رنگی (چهاررنگ چاپ) هستند باید رو ی کاغذ گلاسه و حداقل 100 گرمی چاپ گردد و هیچگونه روکشی از جمله ورنی ، یووی ، سلفون و غیره روی آنها کار نشود چون به دلیل عدم چسبندگی این روکشها در بخش صحافی ایجاد مشکلات فراوانی می کند . اما اگر لت ها فقط نوشته می باشند می توان روی کاغذ تحریر با گراماژ 70 گرمی یا بالاتر هم چاپ کرد .

3/ لت ها با توجه به قطع کار می بایست یک فرم کامل یعنی 8 یا 16 یا 32 صفحه باشند البته تعداد 2 یا 4 هم برای این کار مشکلی ندارد .

4/ اگر لت ها یا آستر بدرقه یا جلد سررسید را خودتان چاپ نموده اید از برش نهایی آنها خودداری کنید . به این دلیل که تولید کننده و یا صحاف با تنظیم برش نهایی این موارد با مغذی داخل کار نتیجه بسیار بهتری به دست خواهد آورد .

5/ اگر کلیشه روی جلد را خودتان تهیه می نمایید توجه داشته باشید که بهترین کلیشه برای داغی یا طلاکوب و غیره بهتر است کلیشه 3 میل باشد . بخصوص اینکه هدف ایجاد ضربی روی جلدهای کیفی و چرم باشد . هیچ گاه از حروف ریز و جزئیات در طراحی کلیشه استفاده ننمائید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.